بسیج مدافع واقعی حقوق مسلم انسان ها و حریم قرآن و امامت است

استان آذربایجان غربی
در بیانیه بسیج اساتید استان آذربایجان غربی به مناسبت هفته بسیج مطرح شد:

بسیج مدافع واقعی حقوق مسلم انسان ها و حریم قرآن و امامت است

بیانیه بسیج اساتید استان آذربایجان غربی به مناسبت هفته بسیج.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان آذربایجان غربی؛متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با درود بیکران به روح بلند و ملکوتی امام مستضعفان که شجره طیبه بسیج مستضعفین  را غرس کرد.
سلام و صلوات بر دلاور مردانی که با خون مطهر خود این نهال پربار را  آبیاری آن را تبدیل به درخت تنومندی کردند که ریشه در اعماق دل های آزادیخواه سراسر جهان یافت  و تحت فرماندهی رهبری از سلاله فاطمه زهرا (س)  اقتدار خود را به زور گویان عالم دیکته کرده اهداف  آنها را در سرزمین‌های اسلامی ناکام گذاشته و رویا های شیطانی آنها را تعبیر ناپذیر ساخت .بسیج زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی است و مدافع واقعی حقوق مسلم انسان ها و حریم قرآن و امامت است .بسیج عهده دار شکست تحریف با تولید قدرت نرم و متولی شکست  قفل های تحریم با تکیه به استعدادهای پایان ناپذیر جوانان جهان اسلام با توکل به خداست .
بسیجی می داند در روابط بین الملل منطق و عدالت عقلانیت حکمفرما نیست بلکه عامل تعیین کننده وحدت و اقتدار ملی است . بسیجی می داند که کوچکترین زاویه انحراف از اصول بنیادین انقلاب اسلامی بزرگترین رخنه ها را پدید آورده و حقوق ملت را ضایع خواهد کرد. ترامپیسم با نقض دهها  قرارداد بین المللی و ایجاد تنش با اروپا و آسیا نتوانست  نتیجه دلخواه بگیرد و ناگزیر به تغییر تاکتیک ها راهبرد هاست تا بتواند اجماع جهانی علیه ملت ایران راه انداخته و  محدودیت‌های ظالمانه برجام هسته ای را دائمی کرده و خلع سلاح موشکی و تضعیف قدرت منطقه‌ای ایران را هدف قرار دهد . در جنگ اراده ها گوش دشمنان این ملت از داخل کشور فقط باید طنین مقاومت و استقلال خواهی را بشنوند تا دست از مانع تراشی برداشته و حقوق مسلم ایران را رعایت کند آنها باهر پالس مذاکره از داخل دندان تیز کرده شاخ و شانه کشیده بر زیاده خواهی و بهانه جویی خود می افزایند.
بسیج اساتید استان آذربایجان غربی در این هفته مبارک با فرمانده کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید بیعت کرده و مکتب و منش سردار سلیمانی را الگوی خود دانسته و به حکم دیانت و تجربه عقلانی  در میدان علم و خدمت رسانی و استکبارستیزی و امید آفرینی مصمم تر از گذشته خواهد بود.

السلام علی من اتبع الهدی
بسیج اساتید استان آذربایجان غربی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.