بسیج،ماندگارترین یادگار معمار کبیر انقلاب است

استان آذربایجان غربی
در بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه های شهرستان خوی به مناسبت هفته بسیج مطرح شد:

بسیج،ماندگارترین یادگار معمار کبیر انقلاب است

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه های شهرستان خوی به مناسبت هفته بسیج.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان آذربایجان غربی؛متن بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بسیاری از پیشرفت‎ها و موفقیت‎‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر بسیجی است.مقام معظم رهبری( مد ظله العالی)
بسیج، ماندگارترین یادگار معمار كبیر انقلاب است كه در پنجم آذر سال ۵۸، فرمان شكفتن آن را صادر نمود و «بسیجی» از جمله واژه‌هایی است که به لطف انفاس قدسی امام(ره) تنها در لغت‌نامه و دایره‌المعارف انقلاب اسلامی یافت می‌شود. تفكر بسیجی را نوای دلنشینی دانست كه اگر در كشوری طنین‌انداز شود، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور می‌ماند و این شجره‌ طیبه و درخت تناور، همیشه در خط مقدم رویارویی با دشمن قرار دارد.
بی تردید استادان و دانشجویان بسیجی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و پیشرفت‌های علمی و فکری خود، زمینه رشد و تفکر بسیجی را در دانشگاه‌ها و مراکز علمی فراهم نموده و در حال حاضر با خلاقیت و نوآوری با تکیه بر این تفکر به پیشرفت‌های عظیم علمی در سطوح مختلف دست یافته‌اند.
کانون بسیج اساتید دانشگاه های شهرستان خوی، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به آحاد بسیجیان سلحشور و مخلص و تجلیل از شهیدان و حماسه‌سازان این نهاد مقدس در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و میهن اسلامی، فرمایش حکیمانه مقام معظم فرماندهی کل قوا مبنی بر اینکه «بسیج متن حرکت نظام است و همه باید بسیجی باشیم» را نصب‌العین قرار داده و ضمن تجدید عهد، امیدواریم همه مسئولان روحیه استکبارستیزی رهبر معظم انقلاب اسلامی را مد نظر قرار دهند و از آن الگوگیری کنند و گفتمان فرهنگ استکبارستیزی و روحیه مقاومت به عنوان اصول اساسی در مدارس و دانشگاه ها و ادارات ما ترویج گردد. ما اساتید بسیجی دانشگاه های خوی، آمادگی کامل خود را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام داشته و بر تداوم راه انقلاب و اصول بنیادین آن تاکید و تا ظهور مولایمان حضرت حجت (عج) این راه پر افتخار را در زیر چتر ولایت مطلقه فقیه ادامه خواهیم داد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

کانون بسیج اساتید دانشگاه های شهرستان خوی 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.