ایمان و باورهای عمیق توحیدی و عمل صالح عامل جلب عشق و محبت مردم آزاده دنیا به سردار سلیمانی شد

استان آذربایجان غربی
در اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی و هنری سردار انقلاب مطرح شد:

ایمان و باورهای عمیق توحیدی و عمل صالح عامل جلب عشق و محبت مردم آزاده دنیا به سردار سلیمانی شد

آیین اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی و هنری سردار انقلاب به همت بسیج اساتید دانشگاه غیر انتفاعی آفاق ارومیه برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی  بسیج اساتید استان آذربایجان غربی؛  آیین اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی و هنری سردار انقلاب(یادواره شهید آسمانی حاج قاسم سلیمانی) با حضور مدیر کل فرهنگی و اجتماعی و به همت بسیج اساتید دانشگاه غیر انتفاعی آفاق ارومیه به صورت مجازی برگزار شد.
در این مراسم دکتر جوادی گفت:ایمان و باورهای عمیق توحیدی و عمل صالح عامل جلب عشق  و محبت مردم آزاده دنیا به سردار سلیمانی شد.وی ادامه داد: کارنامه چهل سال مجاهدت شبانه روزی سردار انباشته از خدمت بی منت و خالصانه ، توام با ولایت مداری و آخرت خواهی بود. به سبب آخرت طلبی ترسی از دشمنان نداشت.دکتر جوادی افزود: سردار سلیمانی اهل سیاست بازی های موسوم نبود و هیچگاه احساس خستگی و ناامیدی در آن شهید بزرگوار دیده نشد.
در ادامه پروفسور رسول پیرمحمدی رئیس اجرایی موسسه گفت: اعلام فراخوان جشنواره از ۱۳ دی ماه تا ۱۲ بهمن ماه سال جاری بوده که این زمان بنا به درخواست کمیته اجرایی تا ۲۲ بهمن ماه تمدید گردید.
جشنواره در ۶ رشته خاطره نویسی، دل نوشته، عکس نوشته، پوستر و اینفوگرافی، نماهنگ(کلیپ)، نوآهنگ (پادکست) و در سه محور مکتب حاج قاسم سلیمانی، آرمانهای انقلاب اسلامی و افول امپریالیسم برگزار گردید.
بیشتر از ۱۰۰ اثر از دانشگاهها و شهرهای سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید که به انتخاب هیأت داوران از هر رشته یک اثر به عنوان اثر برتر و یک اثر به عنوان اثر شایسته تقدیر، معرفی و در مجموع یک اثر نیز به عنوان اثر منتخب جشنواره معرفی و تجلیل به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.