ملت بزرگ و نجیب ایران برگ‌ زرین دیگری را بر دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی در روز ۲۸ خرداد اضافه نمودند

استان آذربایجان غربی
در بیانیه بسیج اساتید استان آذربایجان غربی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد:

ملت بزرگ و نجیب ایران برگ‌ زرین دیگری را بر دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی در روز ۲۸ خرداد اضافه نمودند

بیانیه بسیج اساتید استان آذربایجان غربی در خصوص حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری

بسم الله الرحمن الرحیم

يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم

سلام و درود خداوند بر ملت بزرگ و نجیب ایران اسلامی، که برگ‌ زرین دیگری را بر دفتر قطور و پرافتخار انقلاب اسلامی در روز ۲۸ خرداد اضافه نمودند و در کوران تهدیدات و رجز خوانی های دشمنان خارجی و خیانتها و صدمات اقتصادی و معیشتی مدیران ناکارآمد داخلی، حماسه ای بس سترگ و بیاد ماندنی آفریدند. الحق این مردم مصداق واقعی
 لاخوف علیهم و لا هم یحزنون هستند، و برنده ی واقعی انتخابات اخیر نیز خود مردم بوده و بازنده آن دشمنان قسم خورده و ضدانقلاب و تحریم کنندگان انتخابات هستند.
مسیری که امروز برای همه خواص و نخبگان و فعالین عرصه ی سیاست و مدیریت توسط مردم ترسیم شد، همان راه مبارزه با فساد و دفاع از حق و حقوق محرومان و مومنان و تقوی سیاسی و دفاع جهادگونه از آرمانهای انقلاب و عمل به رهنمودهای امامین انقلاب است، که امیدواریم شخص وارسته و متعهدی چون حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی و دولت انقلابی و پاک ایشان بتواند به نحو احسن از این خواسته های مردم صیانت کرده و به مطالبات آنان جامه ی عمل بپوشاند.
سویه ی مدیریت اجرایی جمهوری اسلامی بر مبنای مصلحت و عزت و رهنمود های امام انقلاب و خواست مردم انقلابی با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و پتانسیل عظیم فکری و انسانی دانش محور موجود در داخل کشور و همکاری عزت محور با کشورهای دوست و برادر خواهد بود.  

 ضمن عرض تبریک انتخاب رئیس جمهور فهیم و عادل و فساد ستیز، جناب آقای سیدابراهیم رئیسی به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران و دانشگاهیان و همکاران متعهد، انقلابی و فرهیخته، امید آن داریم که بدنه ی اجتماعی حامی سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور محترم، و بخصوص خواص این عرصه، همچنان مخلصانه و متعهدانه و بدون چشم داشت هیچ جایگاه دنیایی، به ایفای نقش سازنده و هم افزای خود در میدان انقلاب ادامه داده و ان شاءالله چشم‌انداز بیانیه گام دوم انقلاب و تشکیل دولت اسلامی کارآمد و بخصوص تحقق تمدن نوین اسلامی را عینیت بخشند.

تجلی شور و شعور و شکوه اراده ی ملت نجیب ایران در میدان انتخابات ۱۴۰۰ نشان داد که در پرتو الطاف الهی و عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و در نتیجه ی هدایتگری های رهبر فرزانه ی انقلاب و روشنگریها و مطالبه گریهای دانشگاهیان، ایران اسلامی در آستانه ی فصل نوین تمدن سازی خود قرار گرفته است.

از این رو تقدیر و تشکر از تمام مجاهدتها، روشنگریها، هدایتگریها و کنشگریهای شبانه روزی شما اعضای جامعه ی دانشگاهیان انقلابی این استان، اعم از اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان فرهیخته را بر خود فرض واجب می دانیم.
قطعا نتیجه وحدت و همدلی آحاد مختلف مردم، در این انتخابات متجلی شد و افتخاری بزرگ در این پیچ تاریخی کشورمان را رقم زد.

به امید روزهای روشن تر برای همه ی مردم نجیب ایران اسلامی.
 
بسیج اساتید استان آذربایجان غربی

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.