راه پیشرفت کشور دست یابی به اقتدار علمی است

استان آذربایجان غربی
به مناسبت هفته پژوهش در کانون بسیج اساتید دانشگاه های میاندوآب مطرح شد:

راه پیشرفت کشور دست یابی به اقتدار علمی است

نشست کانون بسیج اساتید دانشگاه های میاندوآب به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی؛ روز یکشنبه 21 آذرماه مراسمی به مناسبت هفته پژوهش به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه های میاندوآب برگزار شد.
در این مراسم جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در سخنانی با تاکید بر علم آموزی و رشد علمی اظهار کرد: در کشور ما علی رغم همه پیشرفت ها و موفقیت ها و برتری هایی که داریم، جا برای کارکردن و سخت کوشی و تلاش و مجاهدت بسیار است.

وی با اشاره به صبر و بردباری پرستاران، بر لزوم دست یابی به اقتدار علمی تاکید کرد.

سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده افزود: راه برون رفت از مشکلات و ادامه راه رسیدن به قله های پیشرفت و تمدن اسلامی و راه رسیدن به برتری و پیشرفت مادی و دست یابی به سبک زندگی اسلامی و ایرانی، دست یابی به قدرت علمی و رسیدن به مرجعیت علمی در دنیا است.

وی با تاکید بر اینکه راه پیشرفت کشور دست یابی به اقتدار علمی است، اظهار کرد:  از همه دانش آموزان،  دانشجویان و دانش پژوهان می خواهم که با مجاهدت علمی و تلاش؛ پشقراولان این حرکت بزرگ و حیاتی در کشور باشند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه باید به اقتدار علمی دست پیدا کنیم، تصریح کرد:  نقطه آغاز حرکت  این است که باید اعتراف  کنیم که علی رغم همه پیشرفت ها هنوز از خط مقدم علمی فاصله طولانی داریم و تا رسیدن به  مرزهای دانش، صنعت و تکنولوژی راهی پر از زحمت، تلاش و سخت کوشی داریم.

فرج زاده با اشاره به اینکه اقتدار علمی زیربنای همه اقتدارها است، افزود: باید چند قدم و چند گام جلوتر بوده و از مرزهای دانش جهانی عبور کنیم و علم نافع را به دنیا عرضه کنیم، علمی که خدمات می دهد و در خدمت بشریت است.

در پایان از اساتید بسیجی به مناسبت هفته پژوهش تجلیل به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.