حوزه و دانشگاه باید سفارشات و توصیه های مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند

استان آذربایجان غربی
در نشست کانون بسیج اساتید دانشگاه های میاندوآب به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه مطرح شد:

حوزه و دانشگاه باید سفارشات و توصیه های مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند

نشست کانون بسیج اساتید دانشگاه های میاندوآب به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی؛ نشست حضوری کانون بسیج اساتید دانشگاه های میاندوآب به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه پیام نور برگزار شد.
در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده امام  جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه حوزه و دانشگاه باید در زمینه تولید علم پیشتاز باشند گفت: در دنیا دانشگاهها را با تعداد مقالات علمی ارزیابی می کنند ولذا باید به تولید علم و پژوهش بها دهیم.

وی ادامه داد: باید دانشگاه و حوزه، سفارشات و توصیه های مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند و برای تحقق آنها تلاش کنند.

امام جمعه میاندوآب افزود: به وحدت حوزه و دانشگاه اهمیت داده و رویکرد دانشگاهها استفاده از علما در علوم فقهی و دینی بوده و بارها نیز شده که در زمینه های مختلف اساتید دانشگاهها در حوزه های علمیه حضور یافته اند.

وی با تاکید بر اینکه حوزه و دانشگاه باید در زمینه تولید علم پیشتاز باشند گفت: در دنیا دانشگاهها را با تعداد مقالات علمی ارزیابی می کنند ولذا باید به تولید علم و پژوهش بها دهیم.

حسن زاده با بیان اینکه باید علوم روز را فراگرفت و به پژوهش بها داد تصریح کرد: علم بدون پژوهش و  تحقیق نمی تواند به قله های رفیع دست یابد و حوزه و دانشگاه باید دست به دست هم داده و کشور را به سمت توسعه حرکت دهند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: اگر بخواهیم در دنیا به برتری و قدرت دست پیدا کنیم باید به قدرت علمی دست یابیم و لذا باید تولید علم کرد و به تولید علم و پژوهش بها داد.

در این دیدار که توسط کانون بسیج اساتید برگزار شد؛ جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، رئیس دانشگاه پیام نور و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه حضور داشتند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.