۹ دی خط بطلانی بر اندیشه های دشمنان انقلاب اسلامی ایران بود.

استان آذربایجان غربی
در نشست هیأت اندیشه ورز بسیج اساتید استان آذربایجان غربی مطرح شد:

۹ دی خط بطلانی بر اندیشه های دشمنان انقلاب اسلامی ایران بود.

نشست حضوری هیأت اندیشه ورز بسیج اساتید استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی، نشست هیات اندیشه ورز بسیج  اساتید دانشگاههای استان با حضور مسئولین کانونها و اعضای شورای مرکزی به صورت حضوری و وبیناری برگزار گردید:
در ابتدای این نشست جوادی مسئول بسیج اساتید استان ضمن عرض خیر مقدم خدمت مسئولین کانونها و شورای مرکزی بیسج اساتید  با اشاره به اینکه نه دی خط بطلانی بر اندیشه های دشمنان انقلاب اسلامی ایران بود در خصوص حماسه گرامیداشت 9 دی و همچنین بزرگداشت شهادت سردار دلها ؛ شهید حاج قاسم سلیمانی بیاناتی مطرح نمود و  ضمن تاکید بر ضرروت توجه ویژه به گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید بزرگوار و ترویج منش؛ سیره و راه ایشان ، اهمیت دهه بصیرت را شرح داد.

در همین راستا مقرر گردید کلیه دانشگاهها نسبت به فضاسازی؛ نصب بنر و برگزاری مراسمات گرامیداشت و بزرگداشت با حضور پرشور و حداکثری اساتید در طول دهه بصیرت  اقدامات لازم را بعمل آورند. و گزارش اقدامات صورت گرفته را به بسیج اساتید استان ارسال نمایند.
در ادامه با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  در خصوص فعالیت جانانه و  انقلابی در حوزه جنگ نرم در خصوص روشهای عملیاتی نمودن تاکیدات معظم له ؛ بحث و تبادل نظر شده و درنهایت پیشنهاد گردید به منظور تشکیل و تقویت شبکه قدرت نرم، اساتید سخنران، متعهد و توانمند در تمامی کانونها از سوی مسئولین کانونها شناسایی شده و نسبت به معرفی ایشان و همچنین ثبت اطلاعات اساتید در سامانه شبکه ملی قدرت نرم اهتمام جدی صورت پذیرد .علاوه بر این مقرر گردید تدابیری اندیشیده شود تا  در مناسبات و مراسمات از ظرفیت ها و توانمندیهای اساتید شبکه قدرت نرم استفاده حداکثری صورت پذیرد.
در پایان نیز بر ضرورت ارتباطات بین ارکان و بخش های مختلف مجموعه تاکید شده و مقرر گردید نسبت به تهیه و تدوین گزارشات طبق زمانبندی و ساختار اعلامی سازمان اهتمام جدی توسط مسئولین کانون ها و اندیشکده ها صورت پذیرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.