نقش و تاثیر سردار شهید در بیداری اسلامی منطقه در آینده بیشتر نمایان خواهد شد

استان آذربایجان غربی
در نشست کانون بسیج اساتید دانشگاه ارومیه به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مطرح شد:

نقش و تاثیر سردار شهید در بیداری اسلامی منطقه در آینده بیشتر نمایان خواهد شد

نشست کانون بسیج اساتید دانشگاه ارومیه به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی؛  مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار دلها ، حاج قاسم سلیمانی در مسجد دانشگاه ارومیه و همزمان به صورت مجازی برگزار شد.
در این مراسم ابتدا حجت الاسلام و المسلمین کیومرزی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه حضوری و مجازی به دو خصوصیت شاخص شهید حاج قاسم سلیمانی یعنی ، بصیرت و ولایت مداری محض اشاره کرد و رمز موفقیت روش و منش آن شهید برزگوار را در این شاخص ها عنوان کرد.
در ادامه محمد قربانی رئیس مرکز رسانه و ارتباطات سازمان بسیج اساتید کشور به تشریح مسایل منطقه ای در زمان قبل و بعد از شهادت پرداخته و تاثیر های بنیادی جریانهای آزادی خواه و اسلامی در یک دهه گذشته از مکتب شهید سلیمانی را تشریح کرد.
این استاد دانشگاه تاکید کرد: نقش و تاثیر سردار شهید در بیداری اسلامی منطقه در آینده بیشتر نمایان خواهد شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین امامی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی از تاثیر پذیری شهید سردار سلیمانی از حضرت زهرا (س) در شرایط بسیار سخت رمز موفقیت های جهانی آن شهید را تمسک و توسل به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) نام برد.
پایان بخش مراسم بزرگداشت سالروز  شهادت سردار سلیمانی حضور در مزار شهدای گمنام در دانشگاه و نثار فاتحه به روح پاک شهداء و بخصوص سردار آسمانی بود .

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.