امروز ایران مقتدر تر از هر زمان دیگری است

استان آذربایجان غربی
در همایش بزرگ حماسه نهم دی دانشگاه های ماکو مطرح شد:

امروز ایران مقتدر تر از هر زمان دیگری است

همایش حماسه نهم دی دانشگاه های شهرستان ماکو برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی ؛ حماسه بزرگ 9 دی با حضور  مسئول ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی مسئول ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی گفت: در 9 دی  تعدادی امتحان شدند تا معلوم شود چه کسی در مسیری که انتخاب کرده است صادق هست یا نه. لذا این‌ افراد نمی‌دانستند که ۳۰ سال بعد از انقلاب امتحانشان روبروی ولی فقیه ایستادن است و چگونه با کلام‌وی و انتخاب ناب مردم مواجه می شوند.
وی اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب آن حکیم فرزانه تا جایی که لازم بود با ابرقدرت‌های عالم برخورد مقتدرانه و کوبنده دارند ولی بامردم برخورد پدرانه و دلسوزانه می کنند.
وی با اشاره به حماسه ۹دی گفت: مردم در ۹ دی یک بله دوباره به نظام گفتند ومثل اینکه دوباره رفراندوم برگزار شد و به این انقلاب رای مثبت  داده شد.
حجت الاسلام هاشمی تاکید کرد: امروز ایران مقتدر تر از هر زمان دیگری شده است. امروز در پس پرده تحولات سوریه و یمن و منطقه ایران ایستاده است لذا امروز کسی جرات نمی کند با مردم ایران در بیافتد.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.