نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

استان آذربایجان غربی
در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی مطرح شد:

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در محکومیت حملات توریستی رژیم صهیونیستی.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی ؛کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان در محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق بیانیه ای صادر کرد که متن بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ
به كسانى كه جنگ بر آنان تحميل گرديده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا كه مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و به يقين خدا بر يارى آنها تواناست.
سوره حج آیه ۳۹

با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) تقابل میان حق و باطل وارد مرحله جدیدی شد و نور امید در دلهای مستضعفان و آزادیخواهان جهان درخشان تر شد. روز به روز با رشد و بالندگی جمهوری اسلامی ایران و ارائه الگوی راهبردی مقاومت در مقابل مستکبران، مسلمانان و آزادیخواهان جهان این الگو را نصب العین قرار دادند به گونه ای که این راهبرد در لبنان و سوریه و یمن و فلسطین منجر به درهم شکسته شدن هیمنه استکبار و صهیونیزم بین الملل شد. با عملیات طوفان الاقصی افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی به تاریخ پیوست و روند اضمحلال این رژیم غاصب کودک کش سرعت بیشتری گرفت موضوعی که باعث شد این رژیم غیرانسانی در طول ماهها تجاوز به نوار غزه از هیچ جنایتی در کشتار مردان و زنان و کودکان بی دفاع غزه فروگزار ننماید. جبهه مقاومت به پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران به صورت هماهنگ صدمات جبران ناپذیری به رژیم غاصب وارد ساخت به گونه ای که ترمیم ناپذیری شکست و نابودی این رژیم بیش از پیش هویدا گشت. رژیم صهیونیستی نیز در این بین با اقدامات بزدلانه دست به ترور و شهادت سرداران مقاومت زده و با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن سرداران و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران که مغایر تمامی کنوانسیون های بین المللی است نهایت استیصال و درماندگی خود را به نمایش گذاشت. 
کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی ضمن محکومیت این اقدام بزدلانه، و تسلیت شهادت سرداران و مسشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی) و خانواده های این عزیزان و عموم ملت شهیدپرور ایران بر لزوم پاسخ قاطع و درهم کوبنده علیه این اقدام تاکید نموده و اعلام میدارد این قبیل اقدامات، شکست جبران ناپذیر رژیم صهیونیستی را ترمیم نخواهد نمود و اضمحلال این رژیم قطعی است. ان شاءالله

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.