سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در همه امور با توکل به خدا و خالصانه عمل می کرد و فقط به خاطر خدا قدم بر می داشت

استان آذربایجان غربی
در مراسم حماسه 9 دی و سالروز شهادت سردار دلها مطرح شد:

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در همه امور با توکل به خدا و خالصانه عمل می کرد و فقط به خاطر خدا قدم بر می داشت

به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها و دهه بصیرت نشست تخصصی دانشگاهیان استان آذربایجان غربی به همت بسیج اساتید استان آذربایجان غربی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان آذربایجان غربی ؛ به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها و دهه بصیرت نشست تخصصی دانشگاهیان استان آذربایجان غربی به همت بسیج اساتید استان آذربایجان غربی برگزار گردید.
در این نشست که استادان دانشگاه های استان به صورت مجازی (وبینار (حضور داشتند، مهندس کریمی از همرزمان سردار سلیمانی مطالب مستندی  را در مورد ابعاد شخصیتی سپهبد شهید سلیمانی و  مکتب ایشان بیان کرد.
مهندس کریمی ضمن گرامیداشت یاد شهدای مقاومت در سوریه خصوصاً شهید والامقام سپهبد سلیمانی و هم رزم شهیدش ابو مهدی المهندس به بررسی و تبیین ویژگی های شخصیتی شهید بزرگوار سلیمانی پرداخت و به مهمترین ویژگی های شخصیتی ایشان از جمله فضایلی چون اخلاص و صدق اشاره کرد و گفت این شهید بزرگوار در همه امور با توکل به خدا و  خالصانه عمل می کرد و فقط به خاطر خدا قدم بر می داشت. وی از دیگر ویژگیهای بارز سردار شهید حاج قاسم  سلیمانی را ولایت پذیری ایشان عنوان کرد و گفت:سردار سلیمانی با بصیرت مثال زدنی پیوسته به دفاع از ولایت پرداخته و در نهایت جان خود را نیز در این راه فدا کرد

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.