پشتیبانی از حضور مردم در انتخابات با تکیه بر شاخص ها و رهنمود های مقام معظم رهبری صورت گیرد

استان آذربایجان غربی
در نشست تخصصی کمیته استانی انتخابات ۱۴۰۰بسیج اساتید استان آذربایجان غربی مطرح شد:

پشتیبانی از حضور مردم در انتخابات با تکیه بر شاخص ها و رهنمود های مقام معظم رهبری صورت گیرد

نشست کمیته استانی انتخابات ۱۴۰۰ بسیج اساتید استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی؛نشست اعضای کمیته استانی انتخابات ۱۴۰۰ بسیج اساتید استان آذربایجان غربی با حضور مسئولین کانون های استادی به صورت ترکیبی (شهرستانها مجازی و دانشگاه های ارومیه حضوری) در مورخ ۲۴ فروردین تشکیل شد .
در این جلسه راهکارها و راهبردهای جنبش استادی با الهام از نامگذاری امسال برای پشتیبانی از حضور حداکثری مردم در انتخابات و رفع موانع انتخاب هوشمندانه با تکیه به شاخص ها و رهنمودهای اعلامی مقام معظم رهبری مورد بررسی قرار گرفت .
در این جلسه ضمن  بررسی وضعیت موجود استان و آرایش احزاب و جریانات سیاسی فعال مقرر شد:
اساتید بسیجی نقش روشنگری و مقابله با تحریف و التقاط  را ایفا نمایند و به تحکیم وحدت ملی به ویژه در میان نیروهای انقلابی و ولایی بپردازند .
مقررشد مسئولین کانون های بسیج اساتید دانشگاهها با استفاده از تخصص اساتید خود  نسبت به تبیین ظرفیت ها و پتانسیل های استانی و راهکارهای پشتیبانی از تولید علم ، ثروت ، اقتدار ، امنیت و احصاء موانع اقدام نمایند و به تقویت جریان مطالبه گری و امید آفرینی بپردازند.
در پایان نیز تصمیم گرفته شد با توجه به شرایط کرونایی و عدم امکان تشکیل نشست ها و جلسات و مراسم حضوری ساز و کارها و سازماندهی لازم برای فعالیت در فضای مجازی طراحی و عملیاتی شود. 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.