دست هایی که اقتصاد را به این وضع رساندند بحران کرونا را پدید آوردند.

استان آذربایجان غربی
در یادداشت بسیج اساتید استان آذربایجان غربی مطرح شد:

دست هایی که اقتصاد را به این وضع رساندند بحران کرونا را پدید آوردند.

یادداشت بسیج اساتید استان آذربایجان غربی

یادداشت بسیج اساتید استان آذربایجان غربی:
به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی؛ از زمان صدور مجوز ساخت واکسن داخلی برکت یک موج سنگین بر علیه  نظام درباره کوتاهی در  واکسیناسیون عمومی  با تولیدات خارجی به ویژه آمریکایی در رسانه‌های دشمنان آغاز و به فضای مجازی ایران وارد  و با تحریف و مغلطه نظام و رهبری را هدف قرار داده اند .
اخیرا  نامه ۵۰۰ نفر از پزشکان  به آقای رئیسی  هم منتشر شد. که ننه من غریبم سر داده و خواهان واردات واکسن آمریکایی شده اند !!! در حالی که نظام  مخالفتی با واکسیناسیون سریع و عمومی نداشته و رهبری هم مطابق برنامه نوبتی واکسن ایرانی را دریافت کردند و در  عین اصرار به تولید داخلی، ممنوعیتی به جز برای واکسن  آمریکایی قائل نشدند .
با اظهار نهایت تاسف و تاثر از فوت جانگداز هموطنان از جمله استاد ولایی و  بسیجی مرحوم دکتر پارسا چند نکته قابل توجه هست :

۱ - هنوز کابینه روحانی و ستاد ملی مبارزه با کرونای دولت او بر سر کار است که امپراطوری چاخان و فریب در داخل و خارج ، عملیات روانی و گل آلود کردن آب را شروع و دنبال ماهی گرفتن خود هستند و از هر مصیبتی که  مسبب اصلی آن غرب و غرب گرایان هستند منافع شیطانی خود را جستجو می کنند .
چرا در دو سال گذشته ، این جماعت  مهر و قفل سکوت بر لب داشتند  ؟
حالا چرا آمار فوتی ها چند وقت هست دو یا سه برابر شده به ظاهر هر کس در بیمارستان به هر علتی فوت کند در آمار  کرونا قرار می گیرد و از وراث تائیدیه می گیرند که متوفی کرونا داشت .
هر کس سرفه یا عطسه کند کروناست !!؟؟
چرا آمار فوتی های  کرونایی و غیر کرونایی به تفکیک اعلام نمی شود؟
چون با کرونا هراسی به اهداف شوم خود می رسند. با تجربه ایی که از دولت روحانی در باره آمار سازی وجود دارد احتمال بازی سیاسی بسیار بالاست. باور کنید جان مردم تنها چیزی است که برای غرب و غرب گرایان هیچ اهمیتی ندارد .
آیا اصل کرونا دست ساز است یا طبیعی و بیولوژیک؟ الله اعلم.
۲ - وضعیت فعلی نتیجه عملکرد دولت روحانی است ، چرا رئیسی مخاطب و مسئول معرفی شود ؟
برای انحراف اذهان این شانتاژ لازم است.
3-چرا در خارج و داخل به جای نامه به آمریکا و اروپا جهت رفع تحریم ها و اجرای تعهدات بر زمین مانده ، به دولت مستقر نشده نامه می‌زنند ؟ خوب تطهیر و تبرئه کدخدا واجب است . در شکست برجام مقصر اصلی ایران است . هر چند ترامپ دیوانه دهها قرارداد بین المللی دیگر را هم نقض کرد در حالی که طرف های آن قراردادها به سفارت عربستان حمله نکرده و شهرک موشکی نشان نداده بودند . طراحان و برخی امضا کننده های نامه کذایی در دولت روحانی  از طرح سلامت و دلار ۴۲۰۰ تومنی به ثروت قارونی رسیدند برای آینده نگران هستند لذا پیش دستی می کنند تا پس نیفتند.
۴ - در هشت سال  دولت روحانی که لحظه به لحظه فساد و افتضاح منتسب به احمدی نژاد جابجا می شد  چرا حواس پنجگانه خیلی ها تعطیل و خاموش و بسته بود ؟
انگار انتخابات خرداد امسال شفاخانه بود که چشم و گوش آنها  را باز کرد.
۵ - چرا القا می کنند که تولید داخلی واکسن برکت شکست خورده ؟
چه نسبتی با مافیای واردات دارو و واکسن دارند ؟
چرا دروغ می گویند ،  عدم تحقق وعده تولید واکسن داخلی این بود که کدخدا اجازه ورود خط تولید فاز دوم واکسن را نداد همانطورکه  داروهای بیماران پروانه ای را اجازه نمی دهد. چه  اصراری بر واکسن فایزر  و مدرنا دارید آیا ۸ میلیارد جمعیت جهان  همین دو واکسن را  دریافت می کنند؟
فشارهای حداکثری روحانی به ملت با هدف تسلیم مردم در برابر زیاده خواهی های بی پایان کدخدا بود .
۶ - چرا به طب سنتی توجهی نکردید؟
چرا حاضرید ایران را موش آزمایشگاهی  غرب و شرق  بکنید اما حاضر نیستید ادعای  متخصصان طب سنتی را بیازمایید و به صورت علمی قضاوت کنید ؟
۷ - چرا نمی خواهید به زحمات و افتخارات و دستاوردهای دانشمندان و نخبگان ملت خود احترام بگذارید؟
چرا از تحقیر آنها دست برنمی دارید چرا این همه با دشمنان قسم خورده  ایران و ایرانی هم صدا و همراه هستید و می‌خواهید تجربه‌های خائنانه یا جاهلانه کنترل جمعیت و ایدز و خون های آلوده وارداتی از فرانسه را تکرار کنید ؟
۹به شتر گفتند چرا گردنت کج است ؟ گفت : کجایم راست است؟
بزرگواران کدام بخش از مدیریت دولت روحانی در اقتصاد ، معیشت و مناسبات داخلی و روابط خارجی  و برجام و  فرهنگ و ... درست بود که مدیریت کرونا هم درست باشد ؟ باور کنید دست هایی که اقتصاد را به این وضع رساندند بحران کرونا را هم پدید آوردند.
۱۰ - کاش می دانستیم که در جهان سوم باندهای قدرت و ثروت با تخطئه استقلال ، اقتدار و خودکفایی با بهانه های شبه علمی و سفسطه بافی چه  منافع کلانی به جیب می زنند؟
وزیر بهداشت سابق و فعلی روحانی از وارد کنندگان اصلی واکسن و دارو و تجهیزات پزشکی  هستند، همچنین برخی  وزرای دیگر او در حیطه وزارت و مسئولیت خود از تعارض منافع تریلیونر شده اند . بلی ، پیف ، استقلال و خود کفایی بو می دهد .
اساس  استقلال مبتنی بر استقلال فکری ملت است که در برنامه های آموزشی ما عامدانه مفقود شده است.
به نظر  محاکمه عادلانه روحانی و معاون اول و برخی وزرا که مسبب اصلی بحران های عدیده هستند می تواند اسرار فراوانی  را بر ملا ساخته و حقایق و  اذهان عمومی را روشن نماید .

به امید آن روز 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.