شهادت سردار دلها نمایانگر عمق دشمنی آمریکا با ملت ایران بود

استان آذربایجان غربی
در بیانیه بسیج اساتید استان آذربایجان غربی به مناسبت دهه بصیرت مطرح شد:

شهادت سردار دلها نمایانگر عمق دشمنی آمریکا با ملت ایران بود

بیانیه بسیج اساتید استان آذربایجان غربی به مناسبت بزرگداشت دهه بصیرت.

بسیج اساتید استان آذربایجان غربی به مناسبت بزرگداشت دهه بصیرت و شهادت حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد که متن بیانیه بدین شرح است:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ

نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ را باید تاریخی ترین روز بعد از انقلاب اسلامی نامید چرا که تا قبل از آن، تا به این اندازه شاهد ایجاد فضای غبارآلود توسط دشمنان ملت ایران نبودیم.

فتنه سال ۸۸ که توسط عده ای خائن و عده ای غافل رقم خورد یکی از خسارت بار ترین اتفاقات و ضربات بر پیکر ایران عزیز بود و اگر لطف خداوند متعال و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری نبود، میبایست شاهد بدترین روزهای تاریخ ایران می بودیم.

در شرایطی که پیشرفتهای خیره کننده جمهوری اسلامی ایران امید دشمنان در مقابله مستقیم با ما را به یاس تبدیل کرده  دشمنان غربی وصهیونیستی جنگ  ترکیبی علیه کشور عزیزمان را آغاز  کرده  و با کوچک نشان دادن پیشرفتهای بزرگ سم پاشی و دروغ گویی های فراوان  در شبکه های اجتماعی و دیگر فضاهای  رسانه ای از جمله شگردهای دشمن  در تکرار پروژه فتنه 88 در قالب دیگری هست  که نشان می دهد  معاندین نظام همچنان دنبال  پروژه های جدیدی  هستند
در ایام فتنه شاهد بروز حقایق پنهان شخصیت هایی بودیم که تاکنون توانسته بودند در پشت نقابی از ریا پنهان شوند اما جریان فتنه ۸۸ بسیاری از نقاب ها را کنار زد ولی با هوشیاری دلسوزان انقلاب و بویژه بسیجیان عزیز و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، جریان فتنه ای که قصد نابود کردن ایران را داشت در نهم دی ماه شکست خورد. اگرچه فتنه ۸۸ به دشمنان ایران جرات و جسارت داد که آشکارا به کیان ایران بتازند اما حماسه نهم دی ماه آن ها را برای همیشه مایوس و خوار و ذلیل کرد.

شهادت مظلومانه سردار دل ها را نیز می‌توان به عنوان یک تجربه و امتحان سنگین برای ملت بزرگ ایران به شمار آورد که در واقع آشکار شدن عمق دشمنی آمریکا با ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی بود. شهید سلیمانی تنها سردار قدرتمند و مدبر در جبهه های نظامی نبود بلکه او را می‌توان صاحب تفکری والا و عظیم در فضای گفتمان انقلاب اسلامی دانست که به حق به عنوان مکتب شهید سلیمانی شناخته شده است . بسیج اساتید استان آذربایجان غربی این حماسه را بر همه ملت ایران بویژه بسیجیان عزیز تبریک عرض می نماید و بار دیگر اعلام میداریم که  تا ولایت فقیه هست، دشمنان اسلام و ایران نمی توانند برای ایران عزیز خواب آشفته ببینند، ان شاءالله.

بسیج اساتید استان آذربایجان غربی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.