اساتید باید رفتار و منش سردار سلیمانی را به جامعه انتقال دهند

استان آذربایجان غربی
در نشست تبیینی کانون بسیج اساتید دانشگاه ارومیه مطرح شد:

اساتید باید رفتار و منش سردار سلیمانی را به جامعه انتقال دهند

نشست تبیینی کانون بسیج اساتید دانشگاه ارومیه به مناسبت دهه بصیرت برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی؛ نشست بصیرتی و تبیینی کانون بسیج اساتید دانشگاه ارومیه با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه ۱۱ دیماه در سالن اجتماعات دانشکده منابع طبیعی دانشگاه ارومیه برگزار شد.در این نشست
شیخ  توحید ابراهیمی از حسینیون آذربایجان گفت: ما باید حاج قاسم گونه به دنیا نگاه کنیم حاج قاسم دیدگاه خاصی داشت همیشه میخواست این دیدگاه رو فرزندانش هم داشته باشند آن هم یک دیدگاه و هدف جهانی بود هیچ وقت نمی خواست با اهداف کوچک وقت خودمان را تلف کنیم .
شیخ توحید ابراهیمی ادامه داد: ما باید در سالگرد حاج قاسم منش ایشان را برای کسانی که میخواهند راه وی را ادامه بدهم نشان دهیم.

وی در ادامه افزود: حسینیون آذربایجان مدافعان حرم آذربایجانی بودند که در دفاع از آرمان ها ،عقاید ، مکتب ، انسانیت و ارزش ها چه در آذربایجان و چه در همه جای دنیا به دستور حاج قاسم به میدان آمدند.
وی تاکید کرد: هدف حاج قاسم مبارزه با تکفیری ها بود و می‌گفت سعی کنید کاری بکنید دشمن نیز اسلحه خود را به طرف صهیونیسم بگیرد.
وی اظهار داشت: حضرت آقا در سخنان خود  تاکید کردند که در مورد هوش مصنوعی کار شود که اگر کار نشود جهان در اختیار آنها خواهد بود.ما اگر در نظم نوین جهانی تاثیرگذار نباشیم و جایگاه خود را پیدا نکنیم حتما دشمن بر ما غلبه خواهد کرد.حاج قاسم می‌گفت باید دیدتان پدرانه باشد  اگر کسی، هم لباسش و هم رفتارش و اخلاقش موافق خواست خدا نبود مقصرش خود ما هستیم که نتوانسته ایم در این زمینه خوب کار کنیم به همین خاطر هست که حاج قاسم همیشه در قلب های ما جا دارد.
شیخ توحید ابراهیمی ادامه داد: کشور آذربایجان به پایگاه اسرائیل تبدیل شده است و مردمش به مراتب محکوم به زندگی در این شرایط و وضعیت هستند. دولت اختیار حاکمیت بر مردم خودش را هم ندارد و مردم در شرایط بدی زندگی می کنند در واقع آنها  از کودکی ذهن مردم را تسخیر کرده اند و با استفاده از جعل هویت و جعل تاریخ بر ذهن مردم کار کرده اند.
 این عضو حسینیون آذربایجان افزود:دولت آذربایجان در این زمینه کم کاری کرده ولی هویت آنها را رژیم صهیونیستی تغییر داده است که بزرگترین خطر برای منطقه به حساب میاد.تا جایی که بچه شیعه ها وهابی شده اند که اینها حقایق تلخ کشور آذربایجان هست.مردم ایران باید با زبان خودشان به مردم آذربایجان بفهمانند که بازیچه رژیم صهیونیستی شده اند و حسینیون هم کارش گفتن واقعیت ها به مردم آذربایجان است.
در ادامه اسماعیل الحکاک همرزم شهید ابو مهدی المهندس گفت: تمامی شما نماینده خلق الله هستید که کار تعلیم و آموزش را انجام می دهید که شغل انبیاست همه ما وظیفه‌ای داریم که هنوز نتوانسته ایم این وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم شما قلم در دست میگیرید و ما با زور باید اسلحه به دست بگیریم.
این عضو حشد الشعبی تاکید کرد: امام خمینی خیلی تلاش می کرد که بسیج مستضعفین را از همان اول تاسیس کند.همه ما باید امامی بشویم مهندس ابو مهدی المهندس از همان زمان دانشجویی فعال بود خیلی ها این سوال برایشان پیش آمده که چرا بچه های سپاه و بسیج در عراق و سوریه حضور دارند در حالی که عراقی ها در قم نزدیک به ۱۰۰۰  نفر شهید دادند ولی بایکوت خبری  اجازه نمی‌دهد که مردم حضور عراقی ها در جنگ ایران را ببینند.
اسماعیل الحکاک افزود: همه ما در یک جبهه واحد قرار داریم.مهندس ابو مهدی المهندس می‌گفت: ما در عراق گرفتار استعمار آمریکا بودیم مردم عراق خودشان باید از زیر استعمار آمریکا بیرون بیایند.حاج قاسم و ابو مهدی المهندس با هلیکوپتر در مناطق محاصره شده وارد می‌شدند که نشان از شجاعت و نترسی آنها داشت.
وی افزود: امریکا با به شهادت رساندن حاج قاسم و ابو مهدی المهندس فکر می کرد مقاومت تمام شده است در حالی که مقاومت تازه شروع شده است.
شما اساتید دانشگاهی باید با توسل و نیت به شهدا دانشجویان را راهنمایی بکنید و  ادامه راه شهدا باشید.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.