نباید زمان و فرصت را برای انجام فریضه جهاد تبیین از دست بدهیم

استان آذربایجان غربی
در نشست حلقه های صالحین دانشگاه های میاندوآب مطرح شد:

نباید زمان و فرصت را برای انجام فریضه جهاد تبیین از دست بدهیم

نشست حلقه های صالحین دانشگاه های میاندوآب برگزار شد.


به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی ؛ نشست حلقه های صالحین گفتگو محور کانون بسیج اساتید دانشگاه های شهرستان میاندوآب با موضوع جهاد تبیین برگزار شد.
در این نشست هادی موفقی از هادیان سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرده و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور فرمودند: ««جهاد تبیین» یک فریضه است. «جهاد تبیین» یک فریضه‌ قطعی و یک فریضه‌ فوری است و هر کسی که می‌تواند (باید اقدام کند)» البته مسئولان در این زمینه بیشتر موظفند. من این را مکرر تکرار کرده‌ام. همین‌هایی که من الان گفتم (زمینه‌های اجتماعی، زمینه‌های فعالیت‌های اقتصادی، فعالیت‌های دیپلماسی و سیاسی، فعالیت‌های عمرانی؛ این همه کار عمرانی در کشور، هر کدام از این سرفصل‌ها می‌تواند یک عنوانی باشد برای فعالیت جهاد تبیین و نباید گذاشت که برخی از مشکلات بر روی این حماسه‌ها گرد و غبار بنشاند و آن‌ها را از چشم مردم پنهان کند.
وی افزود: آن کار‌های مهم و پیشرفت‌های مهم، ساخت و ساز‌های مهم، فعالیت‌های ارزشمند در زمینه‌های گوناگون نبایستی فراموش بشود.فریضه یعنی تکلیف، وظیفه، لازم و واجب است. یعنی مانند تکلیف ادای نماز، انجامش بر مکلف واجب است. «جهاد تبیین» یک فریضه است. یعنی تکلیف عینی بر همه افراد بوده و هر کس که هر میزان توانایی دارد باید در جهاد تبیین مشارکت کند و نسبت به تبیین و روایت انقلاب و دستاوردهای آن اقدام کند.
وی ادامه داد: فریضه‌ قطعی: «یک فریضه‌ قطعی است، یعنی حتمی، مسلم، یقینی است و پرداختن بدان ضرورت دارد و تردیدی در آن نیست».
فریضه‌ فوری:یعنی نباید زمان و فرصت را برای انجام تکلیف در این جهاد از دست بدهیم. موکول فریضه به زمان بعد جایز نیست. ادای فریضه در وقتش مقبول است و قضای آن شاید دیگر مقبول نباشد.این هادی سیاسی سپاه در ادامه با اشاره به علت ضرورت جهاد تبیین گفت: تحریف واقعیت‌ها ،امروز یک سیاست قطعی رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی و معاند اسلام  است که واقعیت‌ها را تحریف کنند و کارهای زیادی در این زمینه انجام داده اند و خبر‌های مربوط به جمهوری اسلامی را با انواع و اقسام دروغ‌ها آمیخته می‌کنند و چهره‌ زشت و فاسد رژیم طاغوت را بزک می‌کنند و آرایش می‌دهند و هزاران جنایت و خیانتی را که آن‌ها کردند را پوشیده نگه می‌دارند. اساتید دانشگاهی باید به فریضه جهاد تبیین توجه ویژه ای داشته باشند و معنویات مقام معظم رهبری را در دانشگاه ها پیاده کنند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.