مردم بصیر و علاقمند به انقلاب و کشور هستند

استان آذربایجان غربی
در نشست بصیرتی دانشگاه های میاندوآب مطرح شد:

مردم بصیر و علاقمند به انقلاب و کشور هستند

نشست بصیرتی کانون بسیج اساتید دانشگاه های میاندوآب برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی،نشست بصیرتی کانون بسیج اساتید دانشگاه های شهرستان میاندوآب با موضوع چرایی حوادث و مسائل اخیر کشور برگزار شد.

در این نشست احمد علیزاده  ریاست دانشگاه پیام نور میاندوآب ضمن قدردانی از بصیرت و علاقه عامه مردم به کشور و انقلاب، گفت: پایه و اساس حوادث اخیر برنامه ریزی و کارشکنی های غربی ها برای بی ثبات سازی ساختاری در کشورهای خاور میانه بویژه ایران به عنوان مهمترین این کشورهاست و با توجه به مواردی همچون گسل جنسیتی و گسل بین نسلی به وجود آمده و دست هایی که از بیرون گسل های قومیتی و مذهبی شیعه و سنی را راه انداخته بودند، حوادث اخیر تشدید شد.

وی همچنین با اشاره به جداسازی حساب گروهی که معترض بودند از اغتشاشگران، ادامه داد: اعتراض، گفتگو و مطالبه گری به رسمیت شناخته می شود و با اغتشاشات که به صورت سازمان یافته از سوی گروهی همچون کومله، منافقین و گروهک های تروریستی در غرب و شرق کشور و سلول های خفته و گرگ های تنها انجام می شود، متفاوت است.
وی به درایت و نگاه هوشمندانه رهبر معظم انقلاب به مسائل کلان کشور و مسائل جاری اشاره کرد و گفت: طبیعی است که دشمنان از موفقیت های اخیر ایران اسلامی از جمله عضویت در اجلاس شانگهای و گسترش روابط دیپلماتیک ناراحت باشند و مسائل و مشکلاتی را در کشور به وجود بیاورند.

وی نظام اسلامی را نظامی مقتدر و در عین حال مظلوم دانست و گفت: اظهار نظرها و رفتارهای غیرکارشناسی از سوی افراطی های سنتی و تندروهای روشنفکر باعث ایجاد مشکلات و تنش در کشور می شود.

این نشست با پرسش و پاسخ و تبادل نظر حاضرین و دکتر علیزاده به پایان رسید.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.