آیین تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان

استان آذربایجان غربی
مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان

آیین تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی  آذربایجان غربی مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان در دانشکده قاضی طباطبایی برگزار شد .
در این مراسم رسول خداویردی وند کشتیبان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان با بیان ماموریت بزرگ دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان دانشگاه مهارت آفرین و کارآفرین خاطر نشان کرد: با توجه به شعار سال که به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری گردیده است و  همچنین تربیت نیروی کار ماهر ، دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌تواند نقش مهمی در تحقق این شعار داشته باشد‌ چرا که ما پیشتر شاهد این اتفاق بوده و هستیم.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان در پایان سخنان خود از مسئول بسیج اساتید استان جهت پیشبرد اهداف و ماموریت دانشگاه و همچنین کمک به توسعه استان و ارتباط بیشتر و بهتر با صنایع درخواست مساعدت و همراهی کرد.

در ادامه  مسئول بسیج اساتید استان گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای ماموریتی مهمتر و فراتر از دیگر دانشگاه‌ها دارد و با توجه به ماموریت این دانشگاه در خصوص تربیت نیروی ماهر دانشگاه فنی باید در کنار صنایع و کمک حال صنایع باشد.
وی ادامه داد در جوامع پیشرفته نظام آموزشی در خدمت توسعه کشور است و ما نیز امیدواریم با ترویج این سیاست در کشور خودمان شاهد توسعه و آینده روشنی برای کشورمان باشیم
در این مراسم طی حکمی از سوی حیدری، مسئول بسیج اساتید استان آذربایجان غربی علیرضا عبدی عضو هیات علمی دانشکده قاضی طباطبایی به عنوان مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان منصوب و از زحمات مهدی سلیمانی در زمان تصدی این پست نیز تجلیل بعمل آمد.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.