رسانه قوی و ذهن ضعیف جنگ شناختی را تقویت می‌کند

استان آذربایجان غربی
در نشست تخصصی راهکارهای مقابله با جنگ شناختی مطرح شد:

رسانه قوی و ذهن ضعیف جنگ شناختی را تقویت می‌کند

نشست تخصصی بررسی راهکارهای مقابله با جنگ شناختی برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی:نشست تخصصی بسیج اساتید استان آذربایجان غربی با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارومیه با موضوع بررسی راهکارهای مقابله با جنگ شناختی در محل پردیس شهر دانشگاه ارومیه برگزار شد.
در این نشست جوادی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارومیه ضمن خوشامدگویی به اساتید حاضر در جلسه مطالبی در خصوص جنگ شناختی و ابعاد مختلف آن مطرح نمود.و به لزوم اهمیت جنگ شناختی در ابعاد مختلف تقابل با دشمن اشاره نمود.
در ادامه مراسم محمد جوانی مسئول کمیته علمی علوم شناختی و جنگ نرم دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: دشمن بحث اغتشاشات خیابانی را از کف خیابان به دانشگاه و آنجا به مدارس انتقال داد.
حضرت آقا می‌فرمایند: کسانی در علوم و فناوری پیشرفته اند که در علوم شناختی جلوتر باشند. جوانی ادامه داد: دانش شناختی را به واسطه غفلت داخلی که داریم از دست داده ایم و آن در دست غربی هاست و به هرکجا که می خواهند هدایت می کنند.غربی ها علوم شناختی را در جنگ شناختی علیه ما به کار می برند.وی افزود: ما باید بدانیم در کف دانشگاه چه اتفاقی می افتد.دشمن می تواند در این جنگ بدون تسلط به زور و با تسلط بر اذهان عمومی نظام یک جامعه را در هم بشکند.تردید،قطبی کردن افکار و رادیکالیزه کردن از اصلی ترین اهداف این جنگ است. وی تاکید کرد: رسانه های قوی دشمن و ذهن ضعیف مردم تقویت این جنگ شناختی را افزایش می‌دهد هدف اصلی جنگ شناختی از دست گرفتن امید جوان هاست.شبکه های اجتماعی مثل تیک تاک با توجه به اینکه اذهان عمومی را به خوبی تشخیص می دهد و نکته ضعف جامعه را می داند و  میتواند بیشترین ضربه را  علیه آن جامعه بزند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.