فتح خرمشهر نمونه بارزی از مدیریت جهادی و انقلابی

استان آذربایجان غربی
در مراسم گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر دانشگاه های مهاباد مطرح شد:

فتح خرمشهر نمونه بارزی از مدیریت جهادی و انقلابی

مراسم گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر دانشگاه های مهاباد برگزار شد.


 به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی؛ مراسم بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در قالب یادواره شهدای گمنام روز چهارشنبه ۳خرداد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد برگزار شد.
 عزیزیان معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه در ابتدای مراسم ضمن عرض خیر مقدم افزود: فتح خرمشهر نمونه بارزی از مدیریت جهادی و انقلابی در دوران دفاع مقدس بود که باعث شد از آن زمان به بعد، دنیا دید خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد.
 احمدی از اساتید دروس دفاع مقدس در دانشگاه های شهرستان مهاباد و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم با خاطرات خود از زمان جنگ زینت بخش این مراسم بودند.
حجت الاسلام و المسلمین سید نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در حال حاضر حساس ترین دوران تاریخی خود را سپری می کند و در معرض آزمونی جدی قرار دارد، افزود: اگر ما دوران چهل ساله انقلاب اسلامی ایران را مورد تجزیه و تحلیل قرار بدهیم، متوجه خواهیم شد که در شرایط کنونی دشمن بیش از هر زمان دیگری به مقابله با جمهوری اسلامی ایران برخاسته و خود را به کشور نزدیک کرده است.
تجلیل و تقدیر از خانواده شهید لاوی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه پایان بخش این مراسم بود.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.