آزادسازی خرمشهر از بارزترین جلوه‌های نصرالهی است

استان آذربایجان غربی
در بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه های نقده به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر مطرح شد:

آزادسازی خرمشهر از بارزترین جلوه‌های نصرالهی است

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه های نقده به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی ؛ کانون بسیج اساتید دانشگاه های نقده به مناسبت سالروز بزرگداشت آزاد سازی خرمشهر بیانیه ای صادر کرد که متن بیانیه بدین شرح است:


بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمٌ

إِنْ یَنْصُرْکُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَکُمْ (آل عمران/160)

امروز بزرگترین گرامیداشت شهدا عمل به ولایت و اطاعت همه جانبه از آن مقام منیع است.
فتح و آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد، یکی از بارزترین جلوه‌های نصرالهی و یکی از مهمترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی ایران است که در سایه ولایت مداری و ولایت پذیری شهدا رقم خورد. به حق می توان گفت این روز عظیم الهی، از قله های درخشان و ممتاز دوران دفاع مقدس و نشانگر غیرت و عظمت ملت عزیز ایران و تبلور فرهنگ ایثار و شهادت است.
خونین شهر با تدبیر و روشن‌بینی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و اراده‌ای برخاسته از ایمان و توکل که به تعبیر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به دست "وفاداران صمیمی انقلاب" یعنی ملت بزرگ ایران آزاد شد و کلید واژه "ما مقاوم هستیم" را به عنوان نقشه راه همیشگی برای ترسیم افق درخشان آینده در عرصه های مختلف ترسیم کرد.
بسیج اساتید دانشگاه های شهرستان نقده ضمن تکریم به پیشگاه شهدای آزادسازی خرمشهر، سالگشت این حماسه عظیم را محضر مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران و مردم شهید پرور تبریک عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت، صحت و حسن عاقبت برای همگان مسالت می نماید.
                والعاقبة للمتقین
 کانون بسیج اساتید دانشگاه های نقده

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.