خرمشهر فتح خاک نیست فتح ارزش‌هاست

استان آذربایجان غربی
در گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر دانشگاه های ماکو مطرح شد:

خرمشهر فتح خاک نیست فتح ارزش‌هاست

مراسم سالروز آزاد سازی خرمشهر دانشگاه های ماکو برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی؛ برنامه بزرگداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

در این برنامه حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی امام‌جمعه شهرستان ماکو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: خرمشهر فتح خاک نیست فتح ارزش‌هاست ،وی تصریح کرد: پیروزی‌هایی که به دست آمده بعد فتح خرمشهرباعث شد رئیس سابق وزارت خارجه امریکا اعلام کند این پیروزی‌هایی که رزمندگان به دست آوردند ما را نگران می‌کند و منافع ما را در منطقه به‌ مخاطره می‌اندازد.
امام جمعه شهرستان ماکو ادامه داد: امام فرمود، خرمشهر را خدا آزاد کرد این از جمله سنت‌های الهی است که با اتکا به نقطه ایمان ، خداوند امدادهای غیبی را به کمک رزمندگان فرستاد.

وی تاکید کرد: امام(ره) با این گفتن حرف که خرمشهر را خدا آزاد کرد می‌خواست عظمت خداوند و امداد های غیبی که در دفاع مقدس به دست آمد نشان دهد.
امام‌ جمعه ماکو با اشاره به جمله تاریخی امام (ره) گفت: دشمن برای اینکه بتواند نظام اسلامی را که  سعی در مصادره انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر هست را تضعیف کند، با فتنه‌های مختلف می خواهد نوری را که پروردگار روشن کرده با حیله خاموش کند؛ لذا امام (ره)فرموده: انقلاب ما انفجار نور بود.
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به رشادت های شهدا گفت: شهدا با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و امروز در سایه همین خون شهدا است که این درخت انقلاب تنومند  و قوی شده است و پیام شهدا و در رأس آنها حاج قاسم عزیز، اجرای فرامین قرآن در نظام، دفاع از نظام اسلامی و تبعیت از ولایت است.
در پایان این برنامه از خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس و رزمندگان فاتح خرمشهر با اهدای هدیه تجلیل به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.