امام خمینی(ره) احیاگر دین و نهضت اسلامی بعد از نهضت کربلاست

استان آذربایجان غربی
در همایش تبیین اندیشه های امام(ره) دانشگاه های میاندوآب مطرح شد:

امام خمینی(ره) احیاگر دین و نهضت اسلامی بعد از نهضت کربلاست

همایش تبیین اندیشه های امام خمینی(ره)دانشگاه های میاندوآب برگزار شد.


به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی ؛ همایش تبیین اندیشه های امام خمینی (ره)به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه های شهرستان میاندوآب برگزار شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این همایش گفت: امام خمینی(ره) احیاگر دین و نهضت اسلامی بعد از نهضت کربلاست که مکتب و شریعت او جلوه‌ای از انوار الهی بود که توانست با اندیشه‌های ناب خویش انقلاب اسلامی را در برابر شیاطین زمان به پیروزی رساند و انقلاب و آرمان‌های انقلاب حضرت مهدی را در اذهان تبیین کند.

رامین رستمی افزود: اساتید دانشگاه باید با تفکر انقلابی و خردورزی خویش در تمام صحنه‌های انقلاب چهره نااهلان و نامحرمان انقلاب و اسلام را گرچه بعد زمانی و مکانی چهره نااهلان را تغییر می‌دهد و در دسته‌بندی‌های متفاوت هستند، شناسایی و معرفی کنند تا به آرمان‌های والای انقلاب و نظام خدشه‌ای وارد نشود.

وی ادامه داد : شناسایی نامحرمان به انقلاب و پایه‌های انقلاب که خصوصیات این افراد نیاز به دسته بندی نداشته و ثابت عمل می‌کنند حائز اهمیت است و شناساندن بدخواهان انقلاب از مهم‌ترین وظایف اساتید دانشگاه است که می‌تواند چهره واقعی و اهداف آنان را در جامعه بیش از پیش نمایان و آشکار سازد.

 محمد پیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه همایش گفت: وقتی یک فرد علمی مانند امام ساختار علمی را بنیان می‌گذارد، در حقیقت اثر علمی خود را نه‌ تنها در جامعه ایران یا در حد وسعت جغرافیای یک کشور محدود می‌کند، بلکه محدوده جغرافیایی آن به وسعت تمامی جاه‌طلبان و آزادیخواهان جهان منتهی خواهد شد.

وی افزود: کمتر رهبری را در انقلاب‌های بشری شاهد هستیم که به این حد از علم و دانش تسلط داشته باشد، امام در زمینه عرفان حرف دارند و در حوزه‌های اخلاق، فقه، اصول، سیاست و مسائل اجتماعی صاحب‌نظر هستند و وقتی درباره فرد دانشمند علمی همچون امام صحبت می‌کنیم توصیف دانشمندان جهان در مورد امام راحل بیشتر از ما حق مطلب را ادا می‌کنند.
 حجت منتظر خراسان از دیگر سخنرانان این همایش هم گفت: ساختار علمی که امام راحل بنیان نهاد همان ساختار انقلاب اسلامی است و بر پایه نظریه حکومت اسلامی امام راحل ساختار پنج مرحله‌ای را پایه‌گذاری کرد که از مرحله نخست انقلاب اسلامی آغاز و در ادامه آن استقرار نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و در نهایت ختم به تمرکز جهانی اسلام خواهد شد.
.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.