شهادت در راه حق آرزوی هر عاشق دلداده ای است

استان آذربایجان غربی
در بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان مطرح شد:

شهادت در راه حق آرزوی هر عاشق دلداده ای است

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در محکومیت حمله تروریستی کرمان.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی ؛کاتون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در محکومیت اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان بیانیه ای صادر کرد که متن بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحۡسَبَنَّ ٱلَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتَۢاۚ بَلۡ أَحۡيَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ يُرۡزَقُونَ

بار دیگر دشمنان دین و قرآن و انسانیت و آزادگی و شرافت دست خود را به خون مردان و زنان و کودکان بیگناه آغشته کردند و انتقام ضعف و شکستهای جبران ناپذیر خود را نه در میدان نبرد بلکه در خیابانهای منتهی به گلزار شهدا و از زائرین مزار نورانی سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گرفتند.
آری باب پرفیض شهادت همیشه برروی عاشقان و دلدادگان مکتب سرخ حسینی باز است و شهادت در راه حق آرزوی هر عاشق دلداده ای است.
اما عاملان و مسببان و مباشران این جنایت و حامیان آمریکایی و صهیونیستی آنها بدانند خون های پاک ریخته شده بر زمین در گلزار شهدای کرمان، ریشه ظلم و ستم آنها را از روی زمین برخواهد کند و انتقام سخت سپاهیان رشید اسلام و جبهه مقاومت را در پی خواهد داشت. و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

بسیج اساتید و کارکنان و آحاد دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی ضمن محکومیت این اقدام تروریستی،  این مصیبت جانکاه را محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و آحاد دانشگاهیان و خانواده های داغدار تسلیت عرض کرده و برای مجروحان این اقدام تروریستی شفای عاجل و برای شهدای این حادثه رحمت و غفران الهی را مسالت دارد.

کانون بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی
 استان آذربایجان غربی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.