اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود

استان آذربایجان غربی
در بیانیه بسیج اساتید استان در محکومیت رژیم صهیونیستی مطرح شد:

اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود

بیانیه بسیج اساتید در محکومیت اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی بسیج آذربایجان غربی؛بسیج اساتید استان آذربایجان غربی در محکومیت تجاوز وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمای روز قدس شریف بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس روز اسلام است امام خمینی(ره)
تحولات امروز، روشنگر تحلیل و تبیین عمیق معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) هست که فرمودند:
اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود

کشتار، بی‌رحمی و عدم پایبندی به تمام مبانی انسانی در طول چند دهه به خوبی نشان می‌دهد که این غده، غده سرطانی است که تا هست جنگ و ناامنی و وحشت همچنان سرنوشت ملت‌های جهان و به ویژه منطقه خواهد بود.
رفتار وحشیانه این جرثومه فساد در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران نشان داد که این رژیم همچنان به هیچ قاعده انسانی و بین‌المللی پایبند نیست و نخواهد بود و تنها راه علاج این سرطان خطرناک حذف آن از صحنه سیاسی جهان می‌باشد.
ادامه حیات منحوس این رژیم به معنای توسعه جنایت، آدم کشی و شکستن همه حریم‌های انسانی می‌باشد که نمونه آن را می‌توان به روشن‌ترین شکل ممکن در حادثه غزه مظلوم دید.
بسیج اساتید استان آذربایجان غربی ضمن محکومیت شدید این رفتار وحشیانه که منجر به شهادت تعدادی از عزیزترین  فرزندان این ملت گردید خواهان برخورد قاطع و مهار کننده با این جرثومه فساد بوده و از ملت بزرگ ایران درخواست می‌کند به منظور اعلام پشتیبانی از ملت‌های مظلوم و محکومیت این رژیم جعلی با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکم خود را بر دهان آمریکای مستکبر و رژیم منحوس کودک کش صهیونیستی بکوبند.
بسیج اساتید استان آذربایجان غربی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.