جوان گرایی در انتصاب مدیران از اولویت های دانشگاه هاست

استان آذربایجان غربی
در نشست اعضای نظارتی سازمان با مسئولین شورای مرکزی بسیج مطرح شد:

جوان گرایی در انتصاب مدیران از اولویت های دانشگاه هاست

نشست اعضای نظارتی سازمان بسیج اساتید کشور با مسئولین شورای مرکزی برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی ؛ نشست معاونین و مسئولین نظارتی سازمان بسیج اساتید کشور از دانشگاه های استان آذربایجان غربی برگزار شد. در این نشست محمدی از معاونت سرمایه انسانی،نائینی از معاونت بررسی و گفتمان سازی و مزینانی از معاونت طرح و برنامه سازمان حضور داشتند که بصورت تخصصی با مسئولین کانون و شورای مرکزی و معاونت های مربوطه به بحث و تبادل نظر پرداختند.در این نشست که معاونت های شورای مرکزی بسیج اساتید استان تحلیل کلی از وضعیت دانشگاه های استان ارایه داده و به موانع و مشکلات موجود در دانشگاه ها اشاره کردند در ادامه مسئولین و معاونت های نظارتی سازمان با حضور در دانشگاه ارومیه با ریاست،نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این جلسه علیجان پور ریاست دانشگاه ارومیه از نقش بسیج اساتید در ایجاد انسجام در نیروهای انقلابی و مذهبی به ویژه در زمان دولت قبل تقدیر نموده و بی حاشیه بودن آنان را ناشی از عملکرد صحیح و کاملا در راستای قوانین اظهار نمود. وی بر این نکته نیز اشاره داشت  که در دوره مدیریت فعلی ،جوانگرایی در انتخاب مدیران لحاظ شده و بر همین اساس نیز در اغتشاشات اخیر در صحنه و میدان بودن مسئولین ذیربط موجبات این موضوع شد که کمترین اعتراضات صورت گیرد و حتی در این بین برای دانشجویانی در این اعتراضات شرکت داشتند با تماس با خانواده ایشان شرایطی فراهم گردید که این اعتراضات دامنه اش محدود و بسرعت رفع گردد.
در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین کیومرزی رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه از هماهنگی کلیه مسئولین و همدلی آنها مطالبی را بیان داشت.ضمنا در این جلسه جوادی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه مطالبی را ایراد کرد.در این جلسه حیدری مسئول بسیج اساتید استان به سنگینتر شدن مسئولیت حفظ خون شهدای دفاع از امنیت  بر دوش بسیجیان تاکید کرد.
در ادامه محمدی معاون محترم بازرسی و منابع انسانی سازمان بسیج اساتید کشور از زحمات 7 ساله دکتر جوادی به عنوان رئیس سابق بسیج اساتید استان تقدیر و تشکر نمود.
در ادامه نظارت از دانشگاه های استان هیئت بازرسی و اشراف بسیج اساتید کشور ضمن حضور در کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان مشکلات و مسائل آنرا مورد بررسی قرار دادند و دکتر حاجیلو گزارشی از وضعیت دانشگاه برنامه ها و ماموریت های بسیج ارائه دادند و مقرر گردید آقایان محمدی و مزینانی پیگیری هایی لازم را برای رفع آنها مبذول نمایند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.