مهمترین وظیفه اساتید توجه به انتخابات است

استان آذربایجان غربی
در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه پیام نور استان مطرح شد:

مهمترین وظیفه اساتید توجه به انتخابات است

نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی ؛نشست هم اندیشی اساتید با حضور ریاست دانشگاه پیام نور استان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور، در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.
به همت بسیج اساتید استان غربی و همکاری مدیریت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی نشست هم اندیشی اساتید با موضوع " انتخابات ، انتخابات اصلح " با حضور ریاست دانشگاه، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین و مدیران ستادی و نیز جمعی از اساتید در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه برگزار شد.
 حجت الاسلام والمسلمین سجاد بیگی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه که جزء سخنران این نشست بود به ویژگی ها و شرایط کسانی که باید انتخاب شوند از منظر قرآن و روایات اشاره  کرد و چگونگی ورود اساتید به موضوع انتخابات و نیز وظایف مدیریت دانشگاه و تشکلهای سیاسی و توجه ویژه به انتخابات از جمله مباحث مورد بحث و گفتگوی حاضران جلسه بود.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.